אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל

שיווק דיגיטלי עם ערך מוסף

מזל טוב !! החלטנו לפתוח עסק חדש. מצאנו מקום מתאים, שיפצנו, סידרנו, השקענו הרבה מחשבה וכסף במקום, רכשנו ציוד, שכרנו צוות ועוד מעט נצא לדרך. עכשיו נשאר לנו רק להחליט איך ואיפה לפרסם את העסק. לכוון בדיוק אל הפלטפורמות והערוצים הנכונים כך שנפעל הכי אפקטיבי שיש ונביא ערך מכל שקל שנשקיע בפרסום.

אז אולי כדאי ללכת על האינסטגרם? להיעזר במובילי דעה שמגיעים אלינו לחנות? או לייצר סרטון ויראלי ברשת? או להריץ קמפיין מודעות למותג בפייסבוק? או קמפיין תנועה לאתר? או שאולי כתבה בטאבולה על הטרנד החדש (שלשמו פתחנו את העסק החדש) שכבר יעשה בשבילנו את העבודה..

אז איך יודעים מה צריך לעשות על מנת שיתחילו להגיע לקוחות לעסק שלנו כבר מחר בבוקר? זה בדיוק הזמן לדבר על אסטרטגיה שיווקית.

עולם הפרסום והשיווק במדיה הדיגיטלית מציע אינסוף אפשרויות שיווק. אם נירה לכל הכיוונים ולא נעבוד עם מסרים ממוקדים ובצורה מסונכרנת בין כל ערוצי השיווק לא רק שנפסיד כסף, בסופו של דבר גם לא יגיעו הרבה לקוחות לעסק.

אסטרטגיה שיווקית נכונה מתווה דרך ברורה וממוקדת שעוזרת לנו להשיג את היעדים העסקיים של העסק. הגדרת בידול עסקי, קהל יעד רלבנטי, הבנת התחרות, בחירת פלטפורמות שיווק מתאימות ובניית הסמכות המקצועית ברשת יבטיחו החזר גבוה על ההשקעה שלנו ותוצאות מעולות לאורך זמן.

נשמח לקחת אותך קדימה!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

נשמח לקחת אותך קדימה!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

איזו פלטפורמה שיווקית מתאימה לי?

קיימים כל כך הרבה ערוצי שיווק. מה הכי מתאים לעסק? מה יביא לגידול המהיר ביותר במכירות? ואיך הכול מסתדר עם התקציב שלנו?

לפני שמתחילים לשווק חשוב להבין מהי המטרה שאנחנו רוצים להשיג: חיזוק התדמית, לידים, השגת מעורבות, חשיפה או מכירות ובהתאם לכך לכוון את השיווק לפלטפורמות המתאימות.

אם מסתכלים על הטווח הארוך, הדרך לעמוד הראשון בגוגל עוברת בקידום האורגני. על הדרך נשדרג את איכות האתר שלנו מבחינת התוכן וההתאמה למנועי החיפוש ונהפוך לאוטוריטה מקצועית. נגלה שהסבלנות משתלמת ועם העלייה בדירוגים והגעה לעמוד הראשון תגיע גם תנועת לקוחות גבוהה וגם חשיפה ליותר לקוחות פוטנציאליים שמחזקת את המותג שלנו.

מחפשים תוצאות מיידיות? פרסום ממומן בגוגל הוא הכלי בשבילנו. הגברת החשיפה למוצר בנישה תחרותית ותנועה של לקוחות רלבנטיים לאתר לצד מדידה וטיוב מתמיד של התוצאות. חשוב לשים לב שכאן נדרש גם אתר איכותי או דף נחיתה מקצועי אחרת רק נבזבז את התקציב שלנו.

בניית קהילה חזקה סביב המותג שלנו תקרה בפייסבוק או באינסטגרם. תאפשר לנו ליצור קשר ישיר,  אינטימי ואמיתי עם הלקוחות שלנו בכל זמן ובכל מקום באמצעות קריאטיב מצחיק, שנון, מעניין וזכיר. לא מתאים לעסקים BTB

אם אנחנו חברת BTB  – קרוב לוודאי שנמצא ברשת הלינקדאין את המקום הטבעי עבורנו. נטוורקינג עסקי איכותי וקשר ישיר עם מקבלי ההחלטות בחברות. העלאת המודעות למותג והשגת לידים איכותיים.

חשיפה רחבה של התוכן לכל הגולשים ברשת באמצעות טאבולה ואאוטבריין – באמצעות תוכן איכותי, מעניין ורלבנטי שיופיע כמודעות באתרים חדשותיים. יחד עם זאת מודעה טובה אינה מספיקה ואנחנו מחויבים לאתר עם כתבה ממירה ואיכותית

איך שיווק 360 מעלות ברשת יגדיל את המכירות שלי?

ראייה 360 מעלות מדברת על לפגוש את קהל היעד שלנו בכמה שיותר מקומות בתהליך קבלת החלטות הקניה שלו עד לביצוע הרכישה.

הדרך לעשות זאת היא באמצעות יצירת מסר אחיד ועקבי בכל ערוצי השיווק. ביניהם, אתר החברה, קמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק, יו טיוב, רשתות חברתיות, חומרים שיווקיים, מועדון לקוחות ועוד.

ככל שהלקוח ייפגש עם המותג שלנו יותר פעמים וביותר מקומות כך המותג שלנו יהיה זכיר יותר בתודעת הלקוח. זה מתחיל בחיפוש ברשת אחר שירות או  מוצר, ממשיך במודעות קופצות או קמפיין שמושך לו את העין. איתור הנקודות המרכזיות בהן נמצא הלקוח יעזור לנו לדייק ולמקד את השיווק ולהביא הרבה לקוחות מתעניינים ורלבנטיים לעסק.

 מיתוס: עסק קטן יכול להסתפק בערוץ שיווקי אחד – אז זהו שלא

ארגונים ועסקים קטנים שתקציב השיווק שלהם קטן, מחזיקים בתפיסה שעדיפה השקעה באפיק שיווקי אחד מאפשר התפרסות על פני מספר ערוצי שיווק. אולם כאן הם טועים. נוכחות גבוהה במספר ערוצי שיווק בשלבים שונים בתהליך קבלת ההחלטות של הלקוח, תטמיע את המותג עמוק בזיכרון הלקוח ותגדיל את הנראות העסקית ברשת.

 מחקר קהל היעד – למצוא את הלקוח שמחפש אותך !

הרבה יותר קל לסגור עסקה עם אלו שמחפשים עכשיו את השירות / המוצר / הפתרון שאנו מציעים וכל הרעיון הוא לזהות את פלח השוק הזה ולהבין איך להגיע אליו במדויק.

אם לא נכיר היטב את הלקוח שלנו, הצרכים, הבעיות שמטרידות אותו, תחומי העניין ועוד נוכל רק לנחש מי באמת צריך את השירות או המוצר שלנו ונבזבז כסף רב על פרסום המוני במקומות ששם לא באמת נמצאים הלקוחות שלנו, בעצם שיטת תפסת מרובה לא תפסת.

במחקר לקוח מעמיק, נכיר היטב את הלקוח הפוטנציאלי של העסק, נבנה מסר שיווקי מותאם וכך נגדיל את אחוזי ההמרה והמכירות בעסק.

אחת השיטות לביצוע מחקר לקוח היא יצירת לקוח אידיאלי של העסק המבוסס על מחקר שוק או שיחות ונתונים שאספנו מלקוחות קיימים. בתהליך האפיון נתייחס לפרמטרים דמוגרפיים כמו: מין, גיל, רמת הכנסה, מצב משפחתי, אזור ועוד וכן מאפיינים התנהגותיים כמו: תחביבים, תחומי עניין, היכן הלקוח מסתובב ברשת ומחוצה לה.

כל תוכן שנכתוב בעסק ומופץ בערוצי השיווק השונים: קמפיין ממומן בפייסבוק, דף נחיתה או עמוד באתר, מיועד לפגוש את צרכי הלקוח שהגדרנו ולהביא תנועה לאתר, לידים איכותיים וכמובן המרות.