קידום אתרים אורגני בגוגל

רוצים שימצאו אתכם בעמוד הראשון בגוגל? הקדישו 5 דקות לקרוא את זה

על מה מדובר?

אתרים שמופיעים בתוצאות העמוד הראשון בגוגל (ולא מצוין ליד תוצאת החיפוש שזו מודעה) אילו אתרים שמקודמים אורגנית, משמע העסקים הללו לא משלמים כסף לגוגל על מנת להופיע בעמוד הראשון. 

למי מתאים?

הפלטפורמה הזו בעיקר מתאימה לשירותים או מוצרים שאני או אתה מחפשים אותם בגוגל.
לכל עסק שיכול להמתין מספר חודשים עד שיגיע לעמוד הראשון בגוגל.
לכל עסק שרוצה למצב את עצמו שמוביל שוק, עסקים שמופיעים במקומות הראשונים בעמוד הראשון בגוגל נתפסים כעסקים חזקים ומובילים.
לכל עסק שמבין שקידום אורגני זו השקעה לטווח ארוך, אבל בסופו של דבר היא מחזירה את עצמה פי כמה וכמה.

מה ההשקעה הנדרשת?

בגוגל אורגני אין תשלום לגוגל עצמה, אלא לחברת הקידום שאמונה להביא אתכם אל תוצאות העמוד הראשון בגוגל.

השקעה נוספת שכדאי לקחת בחשבון, ההשקעה באתר. חשוב שיהיה אתר מושקע ומזמין מבחינת הנראות וצריך לקחת בחשבון גם את שדרוג האתר עם דפים נוספים (דף לכל ביטוי שנרצה לקדם).

בנוסף לכל זאת יש גם לקחת בחשבון גם עלויות לכתיבת תוכן (לדפים שיתווספו לאתר וכן לכתבות שיתפרסמו במדיה) ותשלום לעיתוני ואתרי המדיה בדיגיטל עבור מאמרים שיפורסמו אצלם.

מה חייב שיהיה?

לצורך קידום בגוגל אורגני חייב שיהיה אתר
לגבי ערוץ יוטיוב, עמוד פייסבוק, עמוד עסקי בגוגל ועוד – אנחנו כבר דואגים לזה.

כמה זמן עד שעולים לאוויר?

כאן אין בדיוק עלייה לאוויר אלא המדד הוא מתי נגיע לעמוד הראשון? התשובה לכך מאוד נעוצה בתחום העסק. זה יכול לנוע בין 6-9 חודשים בממוצע והכל תלוי בתחרות שיש על הביטוי, כלומר יש ביטויים שמגיע איתם לעמוד הראשון כבר אחרי 3 חודשים ויש גם שזה ייקח עד שנה.

נשמח לקחת אותך קדימה!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

נשמח לקחת אותך קדימה!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

אם אתה לא שם אתה לא קיים ! ככה גוגל יעזור לכם להגדיל את המכירות באתר…

השקעתם באתר איכותי ואתם לא מבינים למה הוא לא מייצר לכם מכירות?

מחפשים דרך למשוך יותר טראפיק לאתר שלכם?

אם לא קידמתם את האתר שלכם ככל הנראה שהלקוחות הפוטנציאליים לא רואים את האתר שלכם במנועי החיפוש כי אתם לא בעמוד הראשון.

בשנים האחרונות, אנו עדים למלחמה על המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, שהולכת ונעשית מורכבת יותר ודוחקת אתרים רבים לשוליים.

הקידום האורגני הוא אחת הדרכים להגיע ללקוחות שמחפשים אתכם, לחסוך בעלויות פרסום ממומנות ולזכות בלידים איכותיים.

אכן, קידום אורגני דורש מאתנו הרבה השקעה ואורך רוח ויחד עם זאת, כשכבר הגעתם לעמוד הראשון זו כבר אופרה אחרת לגמרי !!! ואתם כבר תרגישו בהבדל, תנועה בלתי פוסקת של פניות לעסק שכמובן מתבטא בשורה התחתונה, בהכנסות.

מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אורגני הידוע גם כ- SEO Search Engine Optimization- (אופטימיזציה למנוע חיפוש) הוא תהליך שמטרתו לגרום לאתר שלכם להיות מדורג בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל גבוה ככל שניתן.

למה זה חשוב?

רוב הגולשים יבחרו להקליק על אחת האפשרויות המופיעות בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בעוד שפחות מאחוז יבחר להיכנס לתוצאות המופיעות בעמוד השני והלאה.

דירוג גבוה של האתר שלכם מייצר חשיפה של האתר ללקוחות פוטנציאליים, גידול במספר הכניסות, העלאת כמות הלידים האיכותיים, גידול במכירות וחיזוק המותג ברשת.

לכך מתווספת העובדה שמיקום גבוה בתוצאות החיפוש מעיד על איכות האתר וחשיבותו. הרבה מהגולשים נוטים לתפוס את האתרים העולים ראשונים כמובילים בתחומם ומכאן גדלה האפשרות שהגולש יבצע פעולות באותם אתרים.

כדי לסבר את האוזן (נתונים מגוגל וכלכליסט 8.2020):

  1. כיום בישראל למעלה מ- 95% מהגולשים עושים שימוש בגוגל
  2. כ-70% מהאנשים שמחפשים בגוגל, ילחצו על תוצאת החיפוש האורגנית
  3. למעלה מ- 50% מהטראפיק לאתר מבין כל הערוצים מגיע כתוצאה מחיפוש אורגני

בנוסך לכך הלידים שנובעים מקידום אורגני הם בעלי אחוזי סגירה גבוהים משמעותית מלידים שמתקבלים בערוצים אחרים ומתורגמים למכירות גבוהות יותר מעצם העובדה שהם (הלקוחות) חיפשו אותנו עכשיו בגוגל והם זקוקים לשירות או למוצר שלנו עכשיו.

מהם היתרונות של קידום אורגני בגוגל?

להלן מספר סיבות טובות

נפח גבוה של לידים איכותיים

הגולשים יודעים להבחין בין מודעות אורגניות לממומנות וסומכים יותר על האתרים המקודמים אורגנית ולכן הם מעדיפים ללחוץ על מודעות אורגניות מאשר מודעות מקמפיין ממומן. למשל: אם 1,200 אנשים מחפשים בחודש את הביטוי "צלם חתונות" אז כ-840 אנשים ילחצו על מודעות אורגניות וכ-360 ילחצו על מודעות הקידום הממומן. בנוסף המודעה האורגנית תופיע בתוצאות החיפוש כל הזמן, להבדיל מקמפיין גוגל ממומן שבו המודעה הממומנת תופיע עד שייגמר תקציב הפרסום היומי 

אין תשלום על הקלקה

קידום בגוגל אורגני אינו מצריך תשלום לפלטפורמת הפרסום של גוגל והתשלום הוא לחברת הקידום בלבד. בראייה ארוכת טווח אין ספק שהקידום האורגני מנצח וההחזר על ההשקעה הוא הרבה יותר גבוה בקידום אורגני על פני קידום ממומן ונכון הדבר שבעתיים במקרים שבהם העלות לקליק (בגוגל ממומן) גבוהה. בנוסף, בקידום אורגני אתם למעשה משביחים נכס דיגיטלי שלכם, מנוע שמכניס לידים לעסק

תוצאות לטווח ארוך

במקרה של קידום אורגני ההשקעה הינה לטווח הארוך ולכן ההחזר גדל עם הזמן ונתמך בגיוון של הדפים השונים באתר וככל שעובר הזמן כך האתר ממשיך להתחזק בעוד ביטויים עד שנהפך ל"מכונה משומנת" של לידים איכותיים לעסק. בנוסף דירוג גבוה באמצעות קידום אורגני יבסס את האוטוריטה המקצועית שלכם לאורך הזמן

נקודות חשובות בקידום אורגני‏

מעבר לחוקים שכולם מכירים כמו כותרות נכונות, תוכן ועוד יש כמה דברים שכדאי לתת עליהם את הדעת במיוחד.

סנכרון עם בונה האתרים מקדם האתרים – ישנה חשיבות רבה לאופן שבו האתר שלכם נבנה אם תרצו לקדם אותו לאחר מכן. מבנה האתר, מבנה התפריטים ועוד דברים שחשוב שתוודאו שמפתח האתר דואג להם עוד בבניית האתר כך שייחסך זמן עבודה מיותר בהמשך אם תרצו לקדם

ביצועים – וודאו עם מפתח האתר שלכם שביצועי האתר גם בדסקטופ וגם במובייל גבוהים. איך בודקים ? כנסו לכאן והכניסו את כתובת האתר שלכם – גוגל כבר יספר לכם מה מצב האתר שלכם.

"קידום נקי" – וודאו עם מקדמי האתרים שלכם שאכן כל הקישורים החיצוניים אל האתר שלכם מגיעים מאתרים בעלי סמכות ולא "אתרי זבל" או "אתרי לוויין"

UX/UI – בראייה צרה, אחריות המקדם מסתיימת בלהביא את האתר שלכם לעמוד הראשון, יחד עם זאת בראייה רחבה יותר, זו שתשפיע על השורה התחתונה, חשוב שהמבקרים באתר ישאירו פרטים או יתקשרו ולשם כך חשוב שתשקיעו בממשק האתר, בנראות הגרפית של האתר, ובמשפט אחד, לחוויית המשתמש באתר. יש המון דברים שניתן לעשות על מנת להעלות את סיכויי ההמרה באתר כמו כותרות בולטות, שימוש בצבעים נכונים, שימוש בכפתורי המרה בולטים ובמיקומים נכונים ועוד.

"בדיקת דופק" – בדקו באופן חודשי היכן אתם נמצאים בביטויי החיפוש שהגדרתם. וודאו שאתם מתקדמים בכל ביטויי החיפוש

לסיכום!

אם יש לכם את התקציב ואת אורך הרוח להמתין עד שתגיעו לעמוד הראשון – זה הפתרון הכי נכון לכל עסק שמסתכל על עצמו לטווח הארוך.

אחרי שהגענו לעמוד הראשון, ההחזר על ההשקעה הוא עצום, כמו גם המיצוב הגבוה שהעסק זוכה לו וכמובן זרם לידים קבוע ויציב (או למעשה גובר ככל שהזמן עובר).