"אז כמה זה עולה לי ?"
זו השאלה ששואלים בדר"כ בעלי עסקים שרוצים לקדם את עצמם במדיה הדיגיטלית.
השאלה היותר נכונה לשאול ושצריך לבדוק היא כמה ערך אני באמת מקבל בעבור ההשקעה, לא במילים אלא במספרים.
האם ההכנסות שאקבל מהלקוחות שיגיעו אלי באמצעות הפרסום במדיה הדיגיטלית יחזירו לי את ההשקעה והרבה מעבר לזה.
אז הנה שתי דוגמאות מלקוחות שקצת יסבירו יותר.
משרד רו"ח שאיתנו כבר כמעט כשנה (עוד 3 ימים נחגוג יחד שנה) השקיע עד היום בשנה האחרונה כ 32,000 ש"ח.
נכנסו לאתר שלהם 1,120 אנשים ומתוכם הם סגרו "רק" עם 44 אנשים משתלם או לא ? כנראה שכן, אם לוקחים בחשבון שאצל רו"ח כמעט כל לקוח חדש זה ריטיינר חודשי קבוע.
משרד נדל"ן שמשווק נדל"ן בחו"ל שקיבל בחצי השנה האחרונה כ 185 שיחות/מיילים מלקוחות פוטנציאלים שחיפשו השקעות בחו"ל. ההשקעה שלהם בחצי השנה הזו הייתה 18,000 ש"ח בלבד !
כמה הם מרוויחים מכל סגירה ? כמה עסקאות נסגרו מאותם 185 אנשים שנפגשו איתם/דיברו איתם ? זו השאלה החשובה, ההחזר על ההשקעה. והם החזירו הרבה יותר מזה.
השאלה היא מה אתה מקבל ? מי מחפש אותך עכשיו ואתה פשוט לא שם וגם האם האנשים שבסוף השאירו לך פרטים אכן הם לידים איכותיים ? זו השאלה.